Rezerwuj stolik
Zadzwoń : +48 32 746 70 70
Napisz restauracja@kaktusykatowice.pl

 

REGULAMIN Sklepu internetowego Restauracja Kaktusy

 

  1. Definicje:
    1. SPRZEDAWCA– Hotele Diament S.A. z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Dąbrowskiego 50, KRS: 0000355866, Regon: 270521860 ], NIP: 645-000-06-06;

Dodatkowe dane niezbędne dla celów zapewnienia użytkownikom kontaktu:
1.1.1. adres poczty elektronicznej: sekretariat@hotelediament.pl
1.1.2. numer telefonu: 0048 32 721 10 55
1.2. RESTAURACJA KAKTUSY- lokal gastronomiczny prowadzony przez Sprzedawcę, znajdujący się w Hotelu Diament Plaza Katowice, pod adresem: ul. Dworcowa 9-11, 40-012 Katowice;

1.3. SKLEP – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod domeną https://kaktusykatowice.pl/, za pośrednictwem którego Sprzedawca prowadzi działalność gospodarczą, polegającą w szczególności na sprzedaży Produktów;
1.4. DZIEŃ ROBOCZY – każdy dzień poza sobotami, niedzielami lub dniami ustawowo wolnymi od pracy zgodnie z katalogiem dni wolnych od pracy, określonym w ustawie z dnia 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy;

1.5. UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania;
1.6. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz taka, która dokonuje czynności prawnej w celu bezpośrednio związanym z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, ale niemającym dla niej charakteru zawodowego, który wynikałby w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej;

1.7. PRODUKT– wyroby spożywcze wytwarzane i oferowane przez Restaurację Kaktusy oraz bilety na wydarzenia organizowane w Restauracji Kaktusy, będące przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą;

BILET -ma formę elektroniczną  jako kod, czyli unikalny ciąg znaków alfabetycznych i zawiera imię, nazwisko, numer biletu oraz numer telefonu Użytkownika, uprawnia do wejścia na wydarzenie za okazaniem dokumentu potwierdzającego tożsamość (dane na biletach będą weryfikowane podczas wejścia na wydarzenie). Bilet jest wysyłany jako załącznik do wiadomości e-mail (plik pdf)  i może być okazany w formie elektronicznej (na urządzeniu mobilnym) lub wydrukowanej;

1.8. KARTA PRODUKTU- podstrona w ramach Sklepu, na której dostępny jest szczegółowy opis Produktu, jego cena, warunki dostawy (w tym termin odbioru) oraz wymagania niezbędne do skorzystania przez Użytkownika z Produktu, a także informacje o ograniczeniach w korzystaniu z Produktu;

1.9. ZAMÓWIENIE- oświadczenie woli składane przez Użytkownika za pomocą formularza udostępnionego na stronie internetowej Sklepu, na mocy którego Użytkownik wyraża wolę nabycia Produktu i zobowiązuje się zapłacić ustaloną cenę za Produkt, a Sprzedawca po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia i otrzymaniu płatności obowiązuje się wydać Produkt  Użytkownikowi;

1.10. UMOWA SPRZEDAŻY- umowa sprzedaży Produktu, zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

 

  1. Postanowienia ogólne.

2.1. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, przyjmowania i realizacji zamówień oraz dostawy Produktów, zasady i formę płatności oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
2.2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

2.3. Właścicielem oraz administratorem Sklepu jest Sprzedawca.

2.4. Do korzystania ze Sklepu, w tym do składania zamówień i korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, niezbędne są:
a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet,

  1. b) aktualna przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies i skrypty JavaScript,
    c) aktywne konto poczty elektronicznej (adres e-mail),
  2. d) w niektórych przypadkach – program umożliwiający otwieranie plików PDF (np. w celu pobrania dokumentów).

Użytkownicy korzystający ze Sklepu mają zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

2.5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia, w tym przerwy lub błędy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, zaplanowanymi działaniami związanymi z bieżącą konserwacją Sklepu, awariami serwerów, niedozwolonymi działaniami osób trzecich, przyczynami leżącymi po stronie zewnętrznych dostawców lub przyczynami leżącymi po stronie Użytkownika. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby Sklep funkcjonował w prawidłowy sposób.

2.6. Użytkownicy mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą w formie wiadomości elektronicznej przesyłanej na adres kaktusy@kaktusykatowice.pl bądź telefonicznie pod numerem telefonu 0048 32 746 70 70.

 

  1. Zamówienia.
    1. Zamówienie na Produkty można składać przez całą dobę, przez siedem dni w tygodniu. W momencie składania zamówienia Użytkownik potwierdza, że realizacja zamówienia pociąga za sobą obowiązek zapłaty za nabyty Produkt. Potwierdzenie następuje poprzez kliknięcie pola wyboru dostępnego na stronie internetowej Sklepu „Dodaj do koszyka”, a następnie „Przejdź do płatności” oraz przycisku „Kupuję i płacę”.
    3.2. Zamówienia mogą być składane tylko przez osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

3.3. W Sklepie, przy każdym Produkcie na Karcie produktu zamieszczone są informacje o Produktach, w szczególności cena Produktu gramatura, smak, termin przydatności do spożycia, warunki odbioru lub data i opis wydarzenia biletowanego, inne warunki uczestnictwa w wydarzeniu.

3.4. Użytkownik obowiązany jest zapoznać się z informacjami zawartymi w Karcie produktu.
3.5. Wszystkie ceny podawane w Sklepie są cenami brutto, tj. zawierają podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości przewidzianej obowiązującymi przepisami prawa.
3.6. Całkowity koszt zamówienia podany jest każdorazowo przed złożeniem zamówienia przez Użytkownika w podsumowaniu „Twoje zamówienie”, o którym mowa w ust. 10 poniżej.
3.7. Promocje dostępne w Sklepie nie podlegają łączeniu, chyba, że regulamin danej promocji wyraźnie stanowi inaczej.

3.8. Po wejściu na stronę internetową Sklepu Użytkownik dokonuje wyboru Produktów, które mają być przedmiotem zamówienia i umieszcza je w wirtualnym koszyku w celu złożenia zamówienia, Użytkownik dokonuje czynności zgodnie ze wskazaniami i komunikatami zamieszczonymi w Sklepie. W przypadku wyrobów  spożywczych wybiera się dzień i godzinę  odbioru w Restauracji Kaktusy.

3.9. W zależności od wybranego przez Użytkownika sposobu płatności Użytkownik zobowiązany jest do podania wymaganych przez operatora płatności online danych w tym danych osobowych niezbędnych do zrealizowania zamówienia przez Sprzedawcę: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu oraz adresu e-mail. W informacjach dodatkowych, w przypadku zakupu biletów w liczbie większej niżeli jeden, należy wpisać imiona i nazwiska osób towarzyszących, uprawnionych do użycia biletu.
3.10. Przed złożeniem zamówienia na komputerze lub urządzeniu końcowym Użytkownika jest wyświetlone podsumowanie „Twoje Zamówienie”, w którym są wskazane zamawiane przez niego Produkty, data i godzina odbioru wyrobu spożywczego, adres e-mail oraz łączna kwota do zapłaty. Następnie Użytkownik, w celu dokonania zamówienia wybiera przycisk „Kupuję i płacę”.

3.11.Sprzedawca jest uprawniony do wprowadzenia maksymalnej ilości sztuk danego Produktu objętej jednym zamówieniem.

3.12. Zamówienia na Produkty płatne są tylko i wyłącznie z góry, tj. przed dokonaniem dostawy czy odbioru.

3.13. Płatności należy dokonać na etapie potwierdzania Zamówienia, poprzez opcję „Kupuję i płacę”. Po skutecznym dokonaniu płatności Sprzedawca niezwłocznie prześle Użytkownikowi, na wskazany adres poczty elektronicznej, potwierdzenie przyjęcia Zamówienia wraz z informacjami wymaganymi przepisami prawa (w tym przedmiot zamówienia, cena brutto, dane Sprzedawcy oraz pouczenie o prawie odstąpienia od umowy lub jego braku). Z chwilą doręczenia Użytkownikowi powyższego potwierdzenia dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży.

3.14. Każda Umowa sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu. Zamiar otrzymania faktury VAT należy zgłosić w trakcie składania Zamówienia wraz z podaniem danych do jej wystawienia.

 

  1. Dostawy.
    1. Bilety na wydarzenia dostarczane są poprzez pocztę e-mail, w oparciu o dane wskazane przez Użytkownika przy składaniu Zamówienia.

4.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie biletów wynikające z błędnego podania przez Użytkownika adresu poczty e-mail.

4.3. Termin dostawy biletów drogą elektroniczną nie przekracza jednego dnia roboczego od daty wysłania do Użytkownika potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

4.4. Wyroby spożywcze zakupione w Sklepie wytwarzane są w Restauracji Kaktusy i tam następuje ich osobisty odbiór przez Użytkownika we wskazanej dacie i godzinie, od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 9.00 do 21:00. Najwcześniejszą datą odbioru jest dzień i godzina wskazana w Zamówieniu.

4.5. Wyroby spożywcze mogą być odbierane w dni ustawowo wolne tylko w przypadku, kiedy Restauracja Kaktusy jest otwarta (aktualne informacje o otwarciu restauracji są dostępne na stronie www.kaktusykatowice.pl lub stronie restauracji na portalu Facebook).

4.6. Odbiór wyrobu spożywczego wymaga podania numeru zamówienia, imienia i nazwiska oraz okazania dokumentu potwierdzającego tożsamość, celem weryfikacji danych.

4.7. Użytkownik odbiera wyroby w terminie i oknie czasowym wskazanym w Zamówieniu. Wyrób spożywczy – cukierniczy nie może być odebrany po upływie 48 godzin od daty i godziny odbioru wskazanej w Zamówieniu (przyjmuje się, że po tej dacie wyrób traci przydatność do spożycia). Inny wyrób spożywczy nie może być odebrany po upływie określonej na nim daty przydatności do spożycia.

4.8.W przypadku, gdy wyrób spożywczy nie zostanie odebrany zgodnie z pkt 4.4-4.7. lub bilet na wydarzenie nie zostanie wykorzystany, Użytkownik nie ma prawa żądać od Sprzedawcy zwrotu zapłaconej ceny.

 

  1. Płatności.
    1. Płatności związane z zakupem Produktów obsługuje firma Polcard.

5.2. Podczas składania zamówienia Użytkownik ma możliwość wyboru różnych rodzajów płatności, w szczególności takich jak: BLIK, Karta płatnicza, Przelew.

 

  1. Odpowiedzialność i reklamacje dotyczące Produktów.

6.1. Bilet na wydarzenie ma charakter imienny i uprawnia do jednorazowego wejścia na wydarzenie w terminie na nim wskazanym. Wejście możliwe jest po okazaniu biletu (w formie elektronicznej lub wydrukowanej) wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość, zgodnym z danymi wskazanymi na bilecie.

6.2. Sprzedawca odpowiada za prawidłowe dostarczenie biletu na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo biletu po jego otrzymaniu, w szczególności za nieudostępnianie go osobom trzecim. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieuprawnionego udostępnienia biletu przez Użytkownika.

6.3. Sprzedawca odpowiada za jakość i terminowość dostawy Produktów.

Wygląd zamawianych wyrobów spożywczych  może się różnić od wyglądu produktów ze zdjęć zamieszczonych na stronie. Różnice mogą dotyczyć wyglądu, smaku i wagi, jednak bez znacznego wpływu na ogólny charakter wyrobu. Po dostawie produktów Użytkownikowi zaleca się stosownie je przechowywać. Sprzedawca  nie odpowiada za nieodpowiednie przechowywanie produktu po dostawie, skutkujące brakiem przydatności do spożycia przed upływem wskazanej daty.

6.4. Reklamacje dotyczące wyglądu i gramatury wyrobów spożywczych powinny zostać złożone z załącznikiem – zdjęciem – w ciągu 24 godzin od daty odbioru. Pozostałe reklamacje powinny zostać złożone w  terminie 7 dni od daty doręczenia/odbioru.

6.5. Wszelkie reklamacje związane z realizacją zamówień na Produkty w Sklepie będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od złożenia reklamacji. Reklamacje powinny być składane przez Użytkownika za pośrednictwem poczty e-mail na adres kaktusy@kaktusykatowice.pl lub pisemnie na adres: Hotele Diament S.A. ul. Dąbrowskiego 50, 44-100 Gliwice Z zastrzeżeniem pkt 6.4 powyżej, reklamacja powinna zawierać: a) imię i nazwisko składającego reklamację, b) dane kontaktowe, c) nazwę produktu i numer zamówienia, d) treść żądania. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i dokładnie rozpatrywana.

6.6. W przypadku odwołania wydarzenia, na które zakupiony był bilet, Użytkownik otrzyma zwrot ceny biletu w terminie 14 dni od podania do wiadomości informacji o odwołaniu wydarzenia. Zwrot środków nastąpi tą samą metodą płatności, którą Użytkownik wybrał przy płatności ceny.

6.7. W przypadku uznania reklamacji i braku możliwości wymiany Produktu, usunięcia wady Produktu lub obniżenia ceny, Sprzedawca dokona zwrotu ceny.

6.8. Odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody wyrządzone Użytkownikom niebędącym Konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki Użytkownik zapłacił za zakup danego Produktu.

6.9. Reklamację dotyczącą działania samego Sklepu lub usługi świadczonej drogą elektroniczną należy zgłosić za pośrednictwem poczty e-mail na adres sekretariat@hotelediament.pl.Reklamacja będzie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od złożenia reklamacji.

 

  1. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem i korzystającemu ze Sklepu internetowego przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy na odległość, bez podania przyczyny. Natomiast, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

-ust. 1 pkt 4) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

-ust. 1 pkt 13) o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

W związku z powyższym, prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w Sklepie jest wyłączone dla produktów w nim sprzedawanych: wyroby spożywcze, w tym również cukiernicze (wyroby ulegające szybkiemu zepsuciu) i bilety na wydarzenia organizowane w Restauracji Kaktusy (usługi związane z wydarzeniami rozrywkowymi w oznaczonym dniu lub okresie).

Wyroby spożywcze sprzedawane w Sklepie (będące produktami szybko psującymi się) po ich odebraniu przez Użytkownika nie podlegają zwrotowi.

 

  1. Postanowienia końcowe.

8.1. Treść niniejszego Regulaminu jest udostępniona na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.kaktusykatowice.pl. Sprzedawca zastrzega obie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
8.2. O zmianie Regulaminu, Użytkownicy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem, nie krótszym niż 14 dni. Informacja ta zostanie podana przez Sprzedawcę w sposób publiczny poprzez zamieszczenie jej na stronie internetowej http://kaktusykatowice.pl. Zmiany Regulaminu obowiązują w Zamówieniach składanych od momentu, w którym zostały wprowadzone.

8.3. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

8.4. Wszelkie spory wynikłe z Umów sprzedaży między Sklepem a Użytkownikami (w tym Konsumentami) będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy, za wyjątkiem sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Użytkownikiem będącym jednocześnie Konsumentem, które zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego .

8.5. Administratorem danych osobowych podawanych przy składaniu zamówienia, korzystania ze Sklepu (w tym dokonywania zakupów w Sklepie) jest Sprzedawca. Zasady przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę opisane są w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: www.kaktusykatowice.pl.

8.6. Niniejszy Regulamin stanowi jednocześnie, w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

8.7. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibie oraz na stronach internetowych właściwych podmiotów, takich jak Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej.
Konsument może również skorzystać z unijnej platformy ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

 

 

 

 

 

 

Nie zapomnij zarezerwować stolika

Rezerwacja stolika

    Formularz:

    W przypadku rezerwacji na dziś prosimy o kontakt telefoniczny:
    +48 32 746 70 70







     

     

    Zarezerwuj swoje przyjęcie


       

       

       

      Zarezerwuj swoje przyjęcie